h a p p y

vet ni vaaaaaaaaaaaad.
Jag har sagt ja till att vara funktionär på Peace and Love i sommar. Bästaaaa!
Jag och Nanna ska jobba i bazaaren, mygodness. Roligt. Hela alltet gratis typ. Får festivalpass och boende fixat.
Och vet ni vem som ska dit? RIHANNA. LÖÖÖVE! :D åh vad jag hade önskat att någon av håkan hellström, volbeat, raubtier, rammstein, adele, eller coldplay hade kommit dit. Men man vet ju aldrig...långt kvar ju ;)
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att jag får ledigt från jobbet i sommar denna veckan. Det är bara det jag tänker på. Jag kan jobba varje dag av hela sommaren, men inte från 26/6-30/6. Det är fem dagar. Åh vad jag hade önskat att det skulle gå. För en sånhär sak är once-in-a-lifetime.
A favourite of mine... skulle så gärna vilja se henne live.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]