made my day


Summering av min dag;
Sova länge. få solen i ögonen. ta på sig vårjackan. ta betty i famnen och traska bort till skogen. betty följer mig vart jag än går. få syn på grodägg. fota allt jag ser. få syn på en ekorre. made my day. fota. ekorren var söt. betty morrar åt konstiga saker. joakim kommer. lite tårar. få min vilja igenom. leta efter spel som mamma gömt. hittar. joakim åker hem. sitta vid datorn och lyssna på bra musik. gör jag nu.
Ska;
Se på Medium. Eller Top Model. Eller Djungelns Drottning.
Sova tidigt. Imorgon iväg till Rönnäng till min gosis. Först ringa jobbsamtal.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]