på återseende

hej loves.
varit i Norge en vecka. Så underbart. 66 nedfarter. Melajki sattseja.
My love var med, och det var mysigt. Tråkigt dock att jag var sjuk i början av veckan, och mamma sjuk typ hela veckan.
Meeeeen norge är så fint tycker jag. Och skidåkningen var grym.
Och att sitta framför en brasa är en såndär otrolig vardagslyx för mig. Vill ha en öppen spis! Så otroligt mysigt.

(Tänkte lägga upp massa bilder med min kamera verkar inte vilja samarbeta?!!!!!!!??? vad är det med den nu då.......... AHHH!!

JA. Nu funkar det. taccck!)
Lyssnar förresten på en väldigt,väldigt fin låt av Mr.Hellström. Brännö Serenad. Finaste texten i världen, ungefär. Så kär i den låten.

"Vad vet du om månljuset, förrens du blivit sönderslagen under det? Och vad vet du om gryningen, förens du mött varje morgon, med sömnlösa ögon. Vad vet du om solen, fören nån släckt alla ljusen. Och vad vet du om att inte vilja vakna längre... ni kommer få se er ungdom ruttna framför er. Och vad vet du om kärleken? Fören du förgäves hatat den"

















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]