spring vibes

Solen strålar idag igen. sitter och lyssnar på Euphoria - Loreen. Pinsamt om den inte vinner melodifestivalen. I mina ögon har hon redan vunnit, right?
Anyhow, har jobbat lite med bokföring idag, och ska strax ut i solen och lämna lite grejer. I eftermiddag, efter att Joakim kommit hem ska vi ut på hundpromenix. Mysigt.
Har precis blivit medlem på Tradera också.. haha! Endast dock för att kunna buda på en Fjällräven ryggsäck... dock var dem svindyra på tradera också... damn! Vill ju ha en. Men la bud på en extern hårddisk samt ett htc skal. :)
Ska strax ner till duschen, och fixa till mig lite... känner att min nya frisyr har ändrat hela min stil. Lite mer rockig, och jag gillar det! Köpte svart nagellack igår (eller joakim råkade betala det..) så ska fixa till det snart. Har ju trotsallt varit "hårdrockare" i min ungdom..haha shait. vad man såg ut då... läskigt.
HAHA - kan man tro att detta är JAG? like a freakshow.
Men åh, är sjukt sugen på thaibuffé nu... åt det igår i Kungälv med min lille love. Haha, rolig grej som hände; Vi satt och pratade lite om förlovningar och såntdär, och så skulle joakim göra nånting med min ring jag hade på mig för jag sa att den såg ut att komma ifrån vikingatiden, så råkade han tappa den i mitt glas... haha! Gott... Jag tog kort på det, och la upp på facebook och tror de flesta trodde att vi hade förlovat oss... 
Så ni som trodde det, så är icke fallet! ;) Men en vacker dag så händer det säkert! :D
Nu ner till duschis!

Kommentarer
Lisa (fotoblogg)

sv: Tack! ja, det är jag som har tagit den bilden:)

2012-03-01 14:44:42
URL: http://shinephotos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]