hej.

Hallååå.
Sitter här och äter frukost. Sjukt mysig frukost. Melon och smultrondricka. Yuuummi. Idag har jag körlektion på tapeten. Vid halv tre går min buss. Hinner ju faktiskt göra lite grejer innan dess. Ska tvätta och se om jag hittar lite fler grejer att packa.
Åh, bloggade typ ingenting igår? Dåligt av mig. Dock hade jag en mysig dag. Ringde lite jobbsamtal och skickade in en jobbansökan, och senare kom Joakim hit. det tyckte jag om. han hade haft jobbintervju på IKEA. Åh, hoppas han får det jobbet, det förtjänar han :)
På kvällen åkte vi och dansade, sista gången på steg ett. Roligt var deeeet. Och efter det satte vi oss vid tvn med jordgubbar och såg på TopModel. Mysigt.
Förörvrigt så snöade det igår. Fyyyyyy, inte direkt det jag hoppades på . Det höll ju på och bli vår?! Snö kommer vi få i trysil nästa vecka, då ska det inte vara snö här hemma.. dåligt. Snart påsk också, förra året var det typ 15 grader varmt vid påsk?
Åh kommer ihåg förra årets påsk, så himla roligt. Vi var på nån fest här hemma, och dagen efter var vi(jag och typ 5 killar) hos bullen och dom gick runt i kalsonger för det var så varmt... kalsongsöndag kallade dom det.  jaja.
Nu ska jag kolla klart på finalen av topmodel. Mckey vinner.
Min frukost idag!
Sååå glamouröst...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]