hej.

hai.
sitter just nu pyjamas (älskar ordet) och ska strax sova. kom hem för knappt en timme sen. Har sedan dess gjort sallad tills imöööörrn, då jag ska upp och jobba vid sju. Juste, jobbade två pass idag. 07,30-12,30 + 16-21. Därimellan kom pappa och hämtade mig, jag skulle hjäl
pa han med en ytterst svår sak i båten. Nämligen krypa ner i världens minsta utrymme och skruva på några muttrar. Pappa trodde inte jag skulle få plats, men heheeee det fick jag!
Ibland är det bra o va liten va! ;)
Anyhow, är superduperfreaking trött nuuu. Det tar på krafterna att jobba såhär många timmar där jag jobbar, det är så mycket som ska göras liksom.
jajaja! joakim kommer o hämtar mig vid halv sju imorgon, need some sleep.
är medveten om att detta var tråkigaste inlägget på feting länge, ja.
jag och min fader vår! finig bild, midsommar ju.
nomnom.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]