3dje dagen i skolan

tjoosan.

idag vare tredje dagen och idag började också lektionerna. Först hade vi Medieproduktion, sen engelska, sen matte och sist mediekunskap. Vi skulle egentligen slutat halv fem(!) men vi slutade ung halv 3 istället. tacktacktack! Så istället för att bli hämtad av mamma, som jag egentligen skulle blivit, åkte jag hem med halv fyra bussen, och var hemma precis den tiden vi egentligen skulle slutat. :) Soft.
Idag träffade jag också en tjej som var på seglarlägret samtidigt som mig, fast hon gick inte på Mimers, hon var bara där och träffade kompisar. Kul att träffa någon från Kornö! :D
Igår så spelade vi minigolf med tvåorna och treorna, svin tråkigt, men vad gör man.... och det började spöregna också... det gillade inte mina tygskor. attans.
Imorgon ska jag som sagt åka in till Liseberg och se på NRJ in the park med ett par vänner^^ Det ska bli myys. Men jag vet inte hur jag kommer in, för jag slutar nog tidigare än de andra....men yaya, det löser sig.
Nu hoppas jag maten är klar för jag är jättehungrig, har bara ätit nån konstig ugnspannkaka...

bye <3

Kommentarer
belinda

jaså? var du på NRJ? Såg dej inte..

2008-08-23 08:52:42
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]