it get hurt with every heartbeat

hej hemska dag (:

har haft datorkunskap och medieproduktion idag! Vi har världens skönaste och koolaste lärare! Han är 22 år, och pratar skånska! På hans lektioner får man ha mobil på och tuggummi och allt det där man inte får av alla andra tråkiga lärare!
Och han har med sig sin laptop , och spelar jätte hög musik i klassrummet :)
Idag skulle vi lära oss lite Photoshop och InDesign (layoutprogram) Jag och Carro (en tjej i klassen) skulle klistra in lite bilder i PS, och hade jätte kul! :D fast det blev inte så bra... Vi skulle klistra in Marilyn Monroe, Charles Manson och Marilyn Manson i en bild! det blev lite taggigt...
Idag har jag , syster och mor varit i stenungsund och inhandlat ett par snygga adidas skor, och en blå SVEA väska till mig! sjuuukt snyggt.

förlåt om jag inte skrev igår, men jag pallade faktiskt inte med det.. igår var ingen bra dag! HEMSKA DAG!!
</3
heartbreaking


Kommentarer
sanibo

Mhm, manson =)

2008-08-25 20:59:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Anonym

Vart i Stenungsund finns det svea-väskor? :D

2008-08-25 21:26:38
URL: http://adlitam.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]