Muffinsbakning och Håkan konsert i ensamhet...

Idag har jag varit hemma, och bakat muffins!
Inte världens godaste, men tjaa rätt OK iaf.
American cupcakes, yes yes. Tyvärr har jag glömt vad sidan hette där jag hittade receptet... :/
Idag har jag också varit helt ensam hemma, det kändes rätt skönt. Jag behövde lite tid för mig själv, att tänka över allt som har hänt och ska hända... Det har blivit så mycket på en enda gång nu!
Jag har också sett på Håkan Hellströms live konsert i gbg på film, som vi hade inspelad... Den var underbar.. Från tiden när han bara var Håkan, och inte brydde sig vad någon annan sa om hans musik... Han bara spelade ... Och Timo Räisänen var gitarrist! :D <3
Så , denna dagen har varit väldigt mys, på sitt egna sätt.
Vi får se vad som händer ikväll ...
Nej nu ska jag gå och fortsätta se på "Survival of the richest" på kanal 5, dont miss that! :)

bye, friends.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]