a sailing trip (25 juli)

Hejsan!
Idag åker vi ut och seglar, mami, papi, bror och jag. Louise ska vi hämta imorgon för hon skulle göra nåt annat ikväll.
Vi ska vara ute 2 nätter.. men jag tycker att det räcker med en natt ...
 Ska bli rätt mys, det är ju så varmt också.
Men jag vädret tillåter mig icke att ta med mitt seglarställ, attans! :) Det blir nog lite för varmt för seglarbyxor och seglarjacka.....men det blir nog bra ändå.
Men nu ska jag nog gå och packa.
Vi syns på söndag! :)
bye



picture by me.
jag tycker den är jätte fin, vad tycker ni?
( tagen från ett buss fönster!)

Kommentarer
Angelica

Ja, den va fin :D

2008-07-28 23:54:30
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]