off to the beach

Hejhej.
Det får bli ett kort inlägg nu, för vi jag och louise ska iväg till stranden.
Vi åker nog till bökeviken eller berga strand :)
Det är så himla varmt idag!! puuuuuuuuh.  Fast jag har inte så stor lust att åka till stranden idag...
Jag hade ställt klockan på 10 för jag ville vara uppe lite... och när jag kommer ner så säger louise att vi ska åka snart!
:@
jaja.... Jag blir ensam ikväll iallafall, det ska bli skönt faktiskt. Louise ska iväg och Linus jobbar. :)
Men nu har jag inget vettigt mer att skriva, so goodbyeeee


With Love / Frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]