@ farmor&farfar

Idag har vi varit hos farmor och farfar! Helt underbart, och jag gillar dem så mycket.


Och Hanna, jag älskar dig! Längtar tills den artonde :)
puss!
Imorgon blir det skola igen...snark. Men lite roligare, eftersom vi ska på den där fotoutställningen! :D
Frida är glad!! Men skolan är ju inte jätte tråkig, eftersom jag träffar mina roliga klassmates<3 Ni är bäst! Utan er skulle jag inte överleva skolan.

Och idag kommer Andra avenyn! Mitt favorit program, verkligen! Det är så bra.
svt1 , kl. 20.30, watch!!


men nu får jag nog gå och räkna matte eller något annat tråkigt.
bye så länge, puss! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]