the höstlov continues

Idag har det varit en rätt soft dag.
Jag och min kära mor har faktiskt varit ute på en skön skogspromenad, och jag hade självklart kameran med mig!
Det var jätte skönt att gå omkring i skogen :)
Resten av dagen har varit relativt lugn, har bara suttit här vid datorn och degat :)
Nu har jag laddat ner lite spännande och fräscha penslar till photoshop! Alltid lika kul att sitta och leka i photoshop när man inte har något bättre för sig^^ Laddade ner dem på www.deviantart.com.

Nu har jag, mamma och pappa hittat på nåt att göra imorgon kväll och på fredag!
Imorgon kväll ska vi åka till Lights in alingsås, tydligen nån ljusshow, där de har belyst olika saker som tex vatten, träd osv :) Ska bli jättekul att se faktiskt. Och på fredag ....hahaha...ni kommer skratta, jag vet! Men vi ska faktiskt åka in till Universeum! Just nu skiter jag i att jag är 16 år...jag vill umgås med min mamma och pappa och Universeum är så mysigt! :D Hoppas på att få ta massa fina kort också! 

Men vet ni vad?
Jag tycker att ni ska ge mej lite av era musiktips till mig!
Jag behöver verkligen nya låtar, har tröttnat på musiken jag har nu!
:D

Halloween på fredag förresten, och jag har inte en enda plan!
Någon som vet nåt kul? Lite sugen på fest faktiskt....


puss på er<3


frida insvept i sitt underbara täcke <3 Höstlov är underbart ...

Kommentarer
bella

älsk på duntäcke<33

2008-10-29 19:42:42
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]