2 augusti, det magiska datumet.

hejsanhejsan!
varit lite inaktiv de senaste dagarna, sorry.

Idag är det den andra september, och gissa vad som hände för exakt en månad sen? :* PUSSPÅDET!


Skolan idag då, brandövning och skit... Medieproduktion, och där fick vi använda systemkamerorna igen :) Älskar det! Lååång rast...då gick jag och Carro till Maxi och köpte clementiner! :) Sen var det matte prov..segt för jag blev störd hela tiden! sen blev jag hämtad av mamma..Skönt för då slapp jag vänta på nån himla buss.
Sen åkte jag till stenungsund till KameraHuset med pappa för att kolla på kameror och fråga om funktioner osv. Är stenhårt inne på Olympus E-510!
Det blir den, jag lovar. Fick se på den idag, prova och ta kort osv, jätte bra verkar den. Den har alla funktioner jag vill ha!
Ni har väl inte glömt att bli vän med mig på bilddagboken, förresten? :) Fridatrollunge heter jag där! Check it out! ^^

Nej, nu är jag så trött så jag tror jag måste gå och lägga mig...
Pusspåer!


Kommentarer
belinda

andra augusti? Det va då ett jävla tag sen? haha va söt du är :)

2008-09-06 22:42:49
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]