to let you go would be my biggest mistake

hej!

inte.en.bra.dag.idag.
nej!
Börjar med att jag kommer till skolan en timme innan vi börjar...sätter mig vid en dator, efter ett tag så börjar jag få ont i magen och halsen>.< Inte bra! (men det gick över) Sen kom Carro.... och sa att det var hennes sista dag på Mimers idag!
Fatta vad ledsen jag blev... Jag tyckte att vi hade lärt känna varann rätt bra, och så byter hon skola...synd! :(
Men skoldan började, och första lektion var rörlig bild, där jag, Julia och Tanja gick till Café Nyfiken och började spela in början av våran film.. det gick bra! Sen så hade vi engelska..och sen lunch, matte, (vi ska ha hunnit göra till tal 1073 innan veckan är slut och jag är på tal 1040-.-) och sen mediekunskap! Mediekunskapen var rolig, vi presenterade våra förpackningar med kalsonger :) ( Killarna skulle göra trosor som de trodde tjejerna ville köpa, och tjejerna skulle göra kalsonger som vi trodde killarna ville köpa^^) Och vi hade i läxa tills idag att vi skulle ha skrivit en recension om en film som vi såg på för 2 veckor sen, och det var bara 10 av 31 elever som hade gjort det! Och däribland jag:D Så Ulf ( läraren ) sa att vi som hade gjort recensionen skulle få sluta efter att vi hade presenterat våra förpackningar, och de andra skulle få stanna kvar =D  Så jag slutade 2 timmar innan vi egentligen skulle slutat.
Men ...när vi hade slutat, så efter 5 minuter fick de andra också sluta...hahaha :) Surt.
Nu har jag nog inget annat att berätta :)
PUSS PÅ ER.

Kommentarer
Amir Akrouti

sv: oj vad jobbigt :/

2008-09-18 17:40:48
URL: http://gaybloggen.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]