Änglarnas plats på jorden

Hej bloggen :)
Väldigt kass uppdatering denna helgen, sorry for that.
Bröllopet igår varade från 16.00 till klockan 00.00, så vi kom hem ungefär kl. ett. :) Mycket treeevligt faktiskt =) Jättefint organiserat och sånt där.

Idag söndag så fick jag och Linus för oss att vi skulle gå på IFK match. Så vi köpte biljetter och åkte in till stan.
Massa folk överallt. Bror köpte ifk tröja och halsduk. Vi åt på max, kycklingsallad är gott. Vid 17.00 gick vi till våra platser som var i klacken! :D haha, lite roligt när vi skulle gå in i stadion så var det en kille som skulle visitera folk. Han visiterade Linus, och jag var bakom honom, och när han skulle visitera mig så frågade han "är det ok om jag visiterar dig eller vill du att en tjej ska göra det?" Haha, jag ba; Öhh, nää det går nog bra tror jag... Haha rooligt.
Men iallafall, vi stog en timme och väntade på allt skulle börja, och när matchen äntligen började var man jättetaggad (: Alla i ifk klacken sjöng mycket fina sånger om änglarna :D
Resultatet av dagens match var ; IFK göteborg - BK Häcken 2 - 2 ! :) Quite good resultat. Ifk gjorde mål precis på slutet, så gött att de äntligen fick in lite bollar i mål, eftersom häcken hade övertaget hela matchen. :)

Nu är klockan 00:07 och jag sitter och lyssnar på Bruce springsteen. Ska ta och borsta tänderna, tvätta av mig sminket och hoppa i pyjamasen alldeles strax. Ska bli skönt att sova. Imorgon blir det kanske Lotta på Liseberg igen. Vi får se.
Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]