back to reality

Jag tycker om dethär. Att få gå upp tidigt, sätta sig på en buss med musik i öronen, komma till en skola där man får umgås med de man älskar. Jag tycker om att få rutiner igen. Jag tycker om att få prata med mina vänner. Jag tycker om att upptäcka nya intressen, jag tycker om att få nya lektioner jag inte haft förut. Det här året är det Webbdesign, Bildverksamhet, multimedia, grafisk kommunikation, Foto, mediekommunikation och samhällskunskap som är nytt!
So exciting.

Hm. Ja. Igår åkte han. Konstig känsla. 6 timmar tidsomställning är inte jättekul.
Men det blir bra. Får bara lite flashbacks när jag ser 841bussarna, allstå de bussar som går till/från Lysekil.

Idag är det onsdag.
idag har jag fått min, nannas, eddies och linas film vi gjort från förra terminen.
Så kul. Men tyvärr vill inte Lina lägga upp den på YT, så tyverr får ni icke se den ://
"Det är bäst att lägga benen på ryggen!!" så internt.
Åh, imorgon blir det nog en seeeg dag.
Svenska först, följt av engelska och sen Samhällskunskap och sist Grafisk kommunikation.





En vanlig dag i skolan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]