Beautiful Day

Hej!
Jag, Nanna och Fred var som sagt på torget igår, mycket trevligt sattseja.
Åkte först in till Nannas lägenhet, hon skulle fixa något där och henne lilla katt Findus var hur gullig som helst! Sen blev jag attackerad av hennes lillebror, naww :) Haha, galen liten typ. Efter det så åkte vi vidare ner till torget, där jag hittade en foundation, body scrub och saltvattenspray! Perfecto. Efter det blev Fred jättegnällig så vi var tvungna att åka och äta, mcdonken mat blev det. Inte bra alls men gott. :D Milkshake in my <3 . När vi hade käkat färdigt åkte vi till ica och handlade lite, sedan åkte jag hemåt. Mysig stund ^^




Nanna Och Jag <3 :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]