chillz

Väldigt soft kväll, var ute och sprang förut, sjuukligt nice. Längesen jag gjorde det.
Mina ben behövde sträcka på sig efter att suttit still X antal år. :)
Duschade förut, (tvättade håret för andra gången idag, hihi) och när jag kom ut och torkade håret (btw min hårtork luktar vitlök när man stänger av den! helskumt) så stog min lugg rakt ut. Hallå? Så jag kammade den till en snedlugg. Asfult men iaf snyggare än ha den rakt ner. Allstå sheit, jag blev faktiskt väldigt onöjd denna gången... :(
Har suttit här en stund, ätit blåbärs yoghurt, spelat FarmVille på facebook, hehe. Följer strömmen....:)
Funderar på om man kan ta och hitta på något roligare en stund... jo just det, måste måla om mitt nagellack!
Köpte en SOLO förut, och då fick man med 2 st jättesöta  rosa nagellack. Måste prova! Färgerna var helt underbara. :D
"Baby" & "Sassy"



Så skönt!

Pussochkraaaaaaaaamis

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]