FAVORITER JUST NU



Rod Stewart - The first cut is the deepest

vet inte hur många år jag tyckt om den här, jag tröttnar aldrig på den! Helt jävla underbar.



Coldplay  - fix you

Inte längesen jag upptäckte låten, och jag fastnade direkt. Texten stämmer så bra in på mig, "When your too in love to let it go" , "when you love someone but it goes to waste..." den här låten måste bara vara gjord till mig!?
Lyssna och njut!!



Tomas Järvheden - Fejkade fejs

Åh, såg hans standup-show igår på tv, han är ju så bra... I fell in love ;) Så söt.
Hans låt fejkade fejs är jättebra, hans röst är ju att dö för! lyssna fohelvede! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]