Im the geek in the pink

hey yoooooo

Kl. är 14:43, och jag har hunnit med en del idag!
Har solat en liten stund, sen fick jag hjälpa mamma med hennes företagskvitton, klistra upp dom på papper och skriva moms mm. Money money money for me :D
Usch, det hände en liten olycka på vägen alldeles utanför vårat hus förut. Det var en familj som kom cyklade, och plötsligt hör jag hur nån unge ramlar och det låter hur mycket som helst... usch. Pappan åkte och hämtade typ papper eller nåt, men eftersom vi bodde precis där olyckan var, så kom det en tjej och hämtade papper hos oss. Mamma, som är sjuksköterska gick självklart dit med hela sjukvårdsväskan och började plåstra om barnet. Fy, det blödde tydligen hur mycket som helst. Scaaary.

Men jaja, jag har solat och jag förväntar mig resultat! En annan grej jag gjort idag är att färga ögonfransarna. Det blev jättebra den här gången! Jag blev jättenööööjd. ^^
Sen ikväll, när pappa kommer hem ska vi åka in till mormor i gbg, hon fyller år imorgon. Det blir nog mysigt.
Efter det tyckte jag att vi skulle käka på restaurang, och det tyckte mamma med, så nu gäller det bara att få med Pappa och Linus&Johanna :D Hihi.

Hörs senare, puss och kram.

Kommentarer
Malin

Hej! Hoppas allt är bra med dig?

2009-08-06 22:06:27
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]