När vi kastar våra tomma glas

Sitter fortfarande i pyjamasen. Inte mycket har hänt idag, jag har sett på en film, Låt den rätte komma in.
Det regnar, im not suprised. Jag vet inte om jag åker in till Liseberg idag, kanske skippar det pga vädret. Att det alltid ska regna när jag ska in dit! Likadant förra veckan också.. Det blir inte lika kul då. Får ta och se programmet hemma i tvsoffan istället tror jag.
Linus har kopplat in sin dator till tvskärmen , cool effekt. Han ska gå på bio idag, Sommaren med Göran. Den verkar jätterolig! Ska nog ta och se den snart jag med.
Åh nej, nu satte Linus på låten "Snart skiner Poseidon" igen... När vi åkte hem från matchen var det den låten som gick på repeat på stereon i bilen ungefär hela vägen hem.. jag kan den låten nu sattseja. Ni vet den där Blåvitts låten...Fin låt, den sjöngs när blåvitt kom ut på planen igår. Jättefint :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]