tjejkväll nästa!

Hej bloggelibloggis!
Idag har jag vart ensam igen. Fördrivit tiden med att ha åkt och shoppat mat :) Massa goda grejer tills ikväll som t.ex Vitamin Wells dryck, morötter + dip, chips, energidryck o lite andra goa grejer :D
Har packat klart, ska strax åka iväg med moppen och hämta upp Sofia. Ska bli mysigt ikväll, så många goa tjejer kommer också.
Och imorgon frågade Linus mig vad jag skulle göra. Han frågade om jag ville följa med på IFK Derbyt! Jag blev glad!! :D
Så jag, han och Johanna ska till ullevi imorgon igen! Ska bli urkul.
Men nu måste jag åka, pusshej. Hörs kanske imorgon!



Genom en kameralins<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]