111209

hejski.
min skoldag kan sammanfattas med dessa ord:

först luciafirande, där jag inte såg ett dugg
sen julmys med lussebullar och julmust.
Resterande dagen så såg jag och Nanna på I am Legend på nannas Ipod.
myyyyyyyyyyys.
efter skolan tog jag en liten trip in på gina tricot, hittade jättemycket kläder jag vill ha!

Imorgon blir det orust och göken med Nanna och Fred. Hoppas på att kunna köpa lite julklappar. :)

Har pluggat lite matte, ska strax äta god mat och ikväll blir det Idolfinal! Måste ses.

Näää... känner att min blogg bara blir tråkigare och tråkigare! Ni får komma med förslag på vad jag ska skriva om! :D

Nu är det bara 1 vecka och 1 dag kvar tills jag drar till fjäällen!!



Så damn bra! Se den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]