another year over

Nyårsafton.
Det blir aldrig som man tänkt sig!
Just nu går jag runt med ett stort hål i mitt hjärta, eller var det nu kan sitta.
Det känns som ett hål iallafall.

Hoppas att 2010 blir bättre än -09, det hoppas jag verkligen för det här året har inte varit snällt mot mig!
I deserve better. (than you)

Blir middag hemma och lite mys med film och sånt.
Saknar nanna och eddie som inte kunde ikväll. Tänker på er!

Ett grymt minne från 09 är detta:


Love it!!
Och i sommar släpper han en ny platta, lovely! <3



all the memories we've been through, now they're gone, vanished and destroyed.
I'm trying to forget, and move on.
I'm tired of these tears now, dont want to cry more for you.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]