brrrrrrrr

Hallå där, kött och blåbär.
Jämförts med igår så var promenaden hem från bussen idag jäkla mardrömmen.
Det blåste småspik(snöflingor) och jag kunde knappt andas. Usch och fy!
Men jag älskar att det är snö! Lööööööve it.

Idag var det en typisk dator-dag, gjorde klart en folder om dödsttraff.
Slutade två och tog bussen halv tre, var hemma vid tio över fyra. Jippie.
Måste skriva en dikt idag, om rättvisa och frihet. Hur ska det gå?


Haha, måste bara lägga upp de här bilderna, så sköna!
Jag har aldrig sagt att jag är normal!







Och så en sista på mig och Eddie!



HILARIOUS!
Visst är vi söta? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]