H. N. Y. !

Nyårsafton!

Idag ska jag och min bror åka och fiska, tydligen. Vet inte om jag gjort det så många ggr, kanske inte det roligaste men visst. Kallt är det också, men jag tar med kameran så blir det säkert några fina bilder.

Längtar tills ikväll. Det är alltid så mysigt hos Hanna. Men kommer sakna alla som inte är där.
Spec. Lukas som är i thai. :)

Jag har satt upp 2 nya nyårslöften. Men de är hemliga. Bara de som är värdiga att veta får veta ;)
Men det är två riktigt bra löften, som jag ska hålla, även om det är svårt.
Och nej det är inte så barnsligt som att "jag inte får äta godis" eller "jag ska gå ner så och så mkt i vikt" Det är två betydelsefulla löften.

Men nu ska jag gå och klä på mig väldigt mycket kläder.

Pusspuss.


- hur skulle jag kunna sluta med godis? Omöjligt ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]