howdy farmers

hihi, hejsan :)

Först vill jag inleda med dessa ord;
Västtrafik kan dra åt....nånting! De nya busstiderna SUGER!
Så, tack för mig.

Nej men idag är det måndag. En ny , stressig vecka.
Hade matteprov imorse, damnit vad jag inte tycker om matte.
Sen så var det foto, hehe.....
Iallafall en mysig skoldag , och nu var Eddie frisk efter sin hjärnskakning! :)
Imorgon avslutas bdb foto tävlingen, weeii frida är happi happi!! :D
Förresten det är SNÖ här =D Frida ännu mer happihappi!! I kungälv var det ju noll snö, men här i hvks är det snööö , me like.
haha, jag, eddie och nanna är tydligen väldigt snygga eftersom bilar tutar på oss när vi går vid vägen , hehe ;)
fresh liksom.

Längtar så mycket till söndag nu, hela familjen i en bil. På väg upp till sälen. Precis som de i de gamla goda tiderna, hehe... Nejmen det var ju åratal vi satt i en bil allihopa tillsammans!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]