lycka

Inget kan slå min promenad hem från bussen.
Jag gick på upplysta gator, medans snön tyst föll mot marken.
Att fånga snöflingor på tungan är lycka.


Tisdag.
Eddie och Nanna räddar mina skoldagar.
Blev en lång skoldag, åkte hem vid tjugo över fyra och kom hem kvart över fem...
Men promenaden hem var bäst och jag älskade den!
Älskar att gå på upplysta gator i mörkret, speciellt när det snöar.

Idag ska jag&m träna,
måste leta efter skidvantar också.

Fast först av allt ska jag se klart på Riverside.
XOXO.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]