mini nyår med de bästa

hej!
Kom precis hem från Caroline.
Jag och massa gamla klasskompisar hade "mininyår" idag :) Eftersom vi inte kunde ta det på nyårsafton hade vi en liten myskväll idag istället.
Vi åt god mat, sjöng singstar, körde charader och hade det jättetrevligt :D
Älskar verkligen mina gamla klasskompisar, alla är så sköna! Så lätta att vara med och man skrattar så ofta med dem.
Tycker bara det är fuskigt att Lukas drar till thailand på onsdag, till bangkok! (såklart...har jag sagt att thailand förföljer mig?!)  Hoppas du får det bra, going :D

Aja, en lätt värd kväll, thääänks. Lägger upp bilder när jag lagt in dom i datorn, tar för lång tid nu!


slänger upp denna urbra videon, enjoy it!!

Ica-ulf videobloggar:




Haha, han är bra söt han!
(tycker att han påminner om en viss bloggare, kan ni lista ut vem...? Han börjar på C.R...)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]