put a ring on it

hej bloggen!

Förlåt om för min inaktivitet, igår var en stressig dag.

Det började med skola, först bild och sen satt vi i vårat klassrum och gjorde några lekar. Efter det åt vi gröt och sen åkte jag och Nanna och Frida till torget och kollade runt lite. Hittade inget tyvärrr. Efter det så åkte jag och Nanna hem till henne, där jag fick julklappar, tack sötnos :)<3 Sen så var vi där en stund, så tänkte jag åka ner till torget för pappa skulle hämta mig, för jag kunde inte gå i snön för min sko hade gått isönder rakt på mitten av sulan! hahah, så fult. Precis så hände det förra året, och då bytte jag skorna. Skit kvalitet :P
Men iallafall, vi stog och väntade på bussen vid Nanna, men den kom aldrig. Så jag missade den som skulle gått från torget. Vi gick in igen, och sen tog jag en buss ner till willys lite senare, där mamma var och handlade.
När jag kom hem så hade Louise och pappa kommit hem :) Så mysigt. Jag städade lite, och sen åt vi massa good mat.
Lite senare på kvällen såg jag på en film, Crash. Mitt voddler funkar nu!! :D :D

Idag:
Jag väcktes av att Linus kom upp med en lussebulle till mig, han hade kommit hem vid halv åtta ungefär imorse! Så kul. Hans Johanna är inte med, hon har åkte till Thailand över jul. (allstå thailand förföljer mig!!)
Iallafall, sen så åkte jag och mamma in till torget och jag handlade lite julklappar :) Helt perfekt.
Nu sitter jag här och laddar ipoden och lägger in lite bra låtar för resan imorgon. Ska packa resten snart.

Ha förståelse med att jag inte kan skriva så mycket just nu!

Pusspuss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]