Jag simmar i grumligt vatten

 - någon dag är jag din jakttrofé som du övergav....
något säger mig att du blir borta en lång lång tid.


Idag är det tisdag.
Vi slutade halv elva.
Jag har ont i mitt öga.
Imorgon är det friluftsdag och sedan ska jag och nanna gymma, lovely.

Powder for the people.
V6 ska jag och m&p + 2 andra åka upp till Sälen.
UNDERBAAAAART
De ska vara där uppe i 3 dagar, men jag stannar och åker hem på torsdag, bor hos syster.
Jag ska läsa hennes nr av Åka skidor. Jag hann inte det på bibblan today.
jag längtar.

Jag har köpt världens häftigaste jacka.
 En illrosa dunjacka!
jag blir koolast i backen as hell 8)


Och vi kanske ses, det finns en chans
på nån spårvagn nånstans


Filmfestival på torsdag m. skolan.
Jag har kommit på att vi gör kind of mycket saker med skolan,
Museum i danmark, opera, teater, fotoutställning, filmfestival 
Och i trean blir det Birmingham med engelska C :D

Förresten!
Jag ska välja mina individuella val nu!
Jag tror att jag kanske har bestämt mig, hur låter det här; Webbdesign, Teckenspråk, Bildverksamhet + körkortsteori?
Funderar starkt på det.

pussolove


Kommentarer
Linus

Hörru du! Man åker inte skidor i en illrosa DUNjacka. Då finns nämligen risken att man svettas och luktar apa!

Dina individuella val låter roliga, men ska dom verkligen vara just det, roliga? Webbdesign och bildverksamhet låter väl vettigt, men dom två andra? Teckenspråk? Vad ska du med det till i ditt liv? Körkortsteori? Klarade Lousie att ta körkort utan att läsa det i skolan så kommer du göra det lätt som en plätt!

2009-01-28 22:13:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]