a day in Pinkharbour

hellooo :)

Idag har jag, Louise och Mamma spenderat dagen i Skärhamn.
Mamma hade fått av Louise i present en tripp till akvarellmuseet, för att kolla på den nya utställningen med Elsa Beskow.
Så jag hängde med. :) Utställningen var jättefin. Fredrik jobbade idag. Så mycket minnen på det museet. Vi träffades ju där för första gången, och nu har det gått ett år sedan. Så mycket har förändrats... nu var det nästan som att vi inte kände varann, och det gör så ont.
Efter vi hade varit på museet, gick vi i affärer in the big city of Skärhamn! Haha, utbudet är inte jätte stort allstå.
Men jag lyckades hitta ett par ursnygga Tommy Hilfiger skor! Vita tygskor blev det, som jag letat efter såå länge.
Bild kommer.

Nu ikväll skulle pappa och louise ner till jollen , louise ville att pappa skulle lära henne om båten lite. Jag följde inte med. Dels för att det bara går att sitta 3 st i båten, och dels för att jag inte hade lust helt enkelt.
Jag är inte på jättebra humör efter att vi var på museet... det gjorde rätt ont att åka därifrån, och inte veta vad som kommer hända med oss nu. Men försöker att inte tänka på det (:

XOXO / Fritjoff

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]