a trip to gothenburg

hej bloggen!
Sorry för att jag inte uppdaterade så bra igårkväll, mamma fick för sig att vi skulle städa hela övervåningen.... så jag dammsög+ dammade hela kvällen, fyyy vad tråkigt!

Men iallafall, idag hade jag satt min klocka på 8.00! Tiiidigt. Vi skulle nämligen åka till gbg idag.
Så, vid 9.00 åkte vi iväg. Körde och köpte present till Fredrik :) Hihi, hoppas han blir glad...
Sen åkte vi vidare till Balders Hage, och sen till Biltema, sist H&M. På h&m köpte jag en tunika, vita leggins och några hårspännen. Mycket nöjd =D



Mitt inköp idag! :D

  


   Så här såg jag ut idag! :)

Mamma och Pappa stack ut med båten för en liten stund sen, så jag är ensam i natt :D Alltid lika skönt! Får se vad som händer ikväll ... :)
Imorgon ska jag iallafall till Fredrik, han fyller ju år <3 Mysimys.


XOXO / frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]