Allmänt test

Vilken svordom använder du mest? Det blir nog mest God damn!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  09:30
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma och pappa köper dem
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden som den fotograf jag är :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder och en Hallberg-rassy 34:a till M&P
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Det tror jag.
När var senast någon stötte på dig? Hehe :)
Vad åt du till middag senast? Kyckling och potatis och sånt igår
Kan du vissla? Yes
Tittade du på tecknat när du var liten? Ofcourse
Äger du några popband t-shirts? Nix bara en med marilyn manson. det är inte så mycket pop.
När flög du senast? Till grekland - 06 eller 05 tror jag.
Pratar du några andra språk? Engelska :D
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, piercing i näsan och tatuering på armen
Vad har du med dig in på bion? Godis och vänner eller nån mysig kille :B
Vad har du för väder? molning tyvärr
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? vadå var? Det är mediaämnena
När sov du senast på golvet? I helgen på torpet..
Vilken är din favorit drink? well, inte apple draquiries anyway! - eugh.
Gillar du din boendesituation? Den funkar allt.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Hmm, at least 4 :D När jag sov 3½ var jag lite hyper..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njae, bara när jag jobbar.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? OM jag gör... :S
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 år ung.
Tror du på liv på andra planeter? E.T phone hooooome. Klart jag gör!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Just nu känns rätt mycket svårt, men jag har förbjudit mig själv att tänka på allt det där svåra, och det funkar rätt bra... Jag tänker på det som är bra just nu.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i hela mitt liv.
Tycker du om att krama folk? Mysmys
Äger du en digitalkamera? Ja en digitalsystemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen. eller jo hon lilla fula designern i The Incredibles. Usch.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, jag kan själv vara sån :S
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Ja oftast
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok, nycklar


Kommentarer
Linus

"well, inte apple draquiries anyway! - eugh."

Hur kommer det sig att en sjuttonåring känner till sådant?

2009-07-14 13:51:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]