En sten vid en sjö i en skog

Jaha, jag överlevde visst natten i den där stugan!

Helgen började såhär;
Lisa kom och hämtade mig kvart i 6, vi åkte till reningsverket där vi blev avsläppta, sen traskade vi den låååånga biten upp till Torpet med våran tuunga packning. Det var så synd om oss.
Så småningom kom vi fram, och Hanna och Sara hoppade fram till oss och kramade oss :)
Sen bar vi in all packning, sen så gick vi ut och hämtade vatten ur brunnen till att koka korv i. Mmm, vad fräscht det där lät, men det var faktiskt dricksvatten!
Aja, sen så gjorde vi nåt mer som jag inte kommer ihåg just nu. Lite senare kom Andrea och Alice.
Vi gick ner till sjön och bestämde oss för att paddla kanot! Det hade jag aldrig gjort förut så det skulle bli myyycket spännande. Vi hämtade flytvästar och paddlar. Trixade en stund med låset till kanoterna, men duktiga Lisa fick till slut upp det :)
Jag och Lisa paddlade i en kanot, och Andrea och Alice i en annan. Hanna och Sara var kvar på land och fotade oss.
Det var faktiskt väldigt mysigt att paddla runt i den där vingliga kanoten.... :)
Det roligaste var när jag och Lisa lurade in Andrea&Alice i massa vass. Liksom, vem paddlar rakt in i en djungel av vass? Hahahaha.... Men det gjorde dem , och kul var det. Dom höll på att inte komma ut...
Hanna och Sara hörde ända till land när Andrea skrek "Fan vad taskiga ni är!!"
Omg, vad vi skrattade.
Sen kom Sofia också, lite seent, hrrm. Sen.... hm jag tror jag fick nån sorts minneslucka nu, haha! Nejmen jag tror att vi satte oss inomhus och spelade lite kort? Sen var det iallafall dags för Sara, Andrea och Alice att sticka hem. (De fegisarna vågade inte sova över) Vi paddlade över dem till stranden på andra sidan sjön.
Sen gick Jag, Hanna, Lisa och Sofia in och spelade kort. Vi planerade att sitta och spela Skitgubbe hela natten, vilket vi nästan lyckades med.... Vid 2 nångång gick vi upp och bäddade, och satte oss och spelade spel igen. Sen var vi så sjuuukt trötta att vi var tvungna att sova. Så vid halv fyra gick Jag, sofia och lisa och la oss. Hanna stannade uppe, för hon och Lisa skulle upp halv fem och paddla kanot. Jag skulle egentligen följt med, men jag oorkade verkligen inte gå upp! :)
Hmm, jag tror jag sov från 05:30 - 11.00 :D
Otroooligt obekvämt att sova på ett mycket tunnt liggunderlag endast.  Men jag överlevde som tur var natten, och inga yxmördare hoppade fram någonstans.
Sen på morgonen satte vi oss och käkade frukost och spelade kort igen, mycket underhållande! Jag vann nog flest ggr.
Senare städade vi undan i stugan och packade ut oss, paddlade över packningen och åkte hemåt :)
Mycket rolig helg, men jag sover aldrig i den där stugan igen, tack!
Nu funderar jag på att sätta på en film och bara chilla.
Pusshej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]