Hiss/Diss

Okej, tänkte att jag också får ta och göra en sån här finurlig sak :D
Så här kommer mitt första Hiss/Diss inlägg!



Strumpor i sandaler
Ojoj, Stig Helmer varning här... Inte okej nånstans! Varför ha sandaler överhuvud taget om du bara ska förstöra dem med ett par sockor i? Big no no.

Översminkade tjejer
Hmm, överallt ser man små tjejer med tio lager foundation och idomin på läpparna. Jag menar, hur kan man ha så mycket smink i denna värmen? Inte bra alls. Skaffa lite naturlig bränna istället! :)



Gladiatorsandaler
Åh, så snyggt! Man kan matcha dem till vad som helst, en snygg klänning eller ett par jeans. Jag har inte ett par ännu, men jag tänker definivt skaffa ett par så fort jag hittat ett par snygga! (finns oftast inte i min storlek heller, it sucks)

Vänner som stöttar en
Jag går igenom lite svåra saker just nu, men jag har alltid mina kompisar vid min sida som stöttar mig och hjälper mig gå vidare. Jag tycker att alla borde ta vara på sina kompisar, visa att du älskar dem!
Tack för att ni finns.


Kommentarer
Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår nya blogg ! :)

2009-07-05 23:42:11
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/
Lisa

Håller med om allt :D

2009-07-06 17:59:19
Ojdoj

Håller med till tusen:D<3 och tack för att du finns:D

2009-07-14 11:32:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]