In case I need it when Im older

Har du på dig idag? Mysbyxor, tshirt, tjocktröja

Har du kramat någon det senaste dygnet? ja, linus tvångskramar mig

Har du pussat någon det senaste dygnet? Ja

Har du för frisyr? halvlångt, snedlugg

Har du husdjur? 2 små kattastrofer

Har du pallat äpplen? nej

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? nej

Har du ätit senast? Mat

 

När vaknade du i morse? vid nio tror jag

När skrattade du senast? förut

När var du på fest senast? hade ju nån slags födelsefest på min bday

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? idag

När fick du ditt senaste sms? för nån timme sen

När är du född? 1992

När tog du studenten? 2011 ska det bli

 

Vem kramade du senast? Linus

Vem pratade du med i telefon senast? kommer jag inte ihåg

Vem skulle du vilja se ut som? kate hudson eller jessica alba =)

Vem fick du present av senast? Linus :)

Vem gjorde dig arg senast? Många

Vem sjunger det du lyssnar på nu? lyssnar inte på nåt nu

Vem bor du tillsammans med? min galna familj

Vem vill du kyssa nu? hehe..

Vem spelade du tv-spel med senast? aslängesen, men eddie och lina o nanna tror jag

Vad väljer du, glass eller godis? båda? :D

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Födelsedag

Vad väljer du, katt eller hund? katt

Vad väljer du, hallon eller blåbär? blåååbär

Vad väljer du, sova eller sex? haha..

Vad väljer du, sola eller bada? sola

Kan du laga mat? Ja.

Kan du göra volter? det vet du inte

Kan du köra bil? oja, det gick bra 30 meter sen var jag rädd för att åka ner i vattnet, så fredrik fick stanna åt mig XD

Kan du ditt eget mobilnummer? mmm

Kan du säga hur många du har på msn? 79 st

Kan du säga vad klockan är? ja men jag vill inte? 22:39


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]