omg

haha, ibland har jag sån sjukt tur!
Åkte in till biblioteket med pappa, och letade efter tidningen. Och självklart hittade vi den! Så jag slapp den där feta räkningen, vilken de sa var väldigt dyr faktkskt! Så glad är jag =D Jag behöver verkligen de pengarna själv. :)
SO NIIICE. 
Jaha, nu är klockan 15:48 och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen...
Lyssnar på the Sounds senaste, Crossing the Rubicon. Riktigt grymma låtar och Spotify in my <3 :D

Imorgon ska jag förhoppningsvis in till gbg, och uträtta lite ärenden, hehe! :D
Men vet inte hur jag kommer in, eddie kunde inte följa med så jag får tvinga med mig paps :)

men nu ska jag dra, pusshej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]