rekommenderas icke. / Jag börjar om på nytt

tjohej.

Ikväll kände min familj och jag för att hyra en film att bara mysa till.
Vi hyrde "Vi hade iallafall tur med vädret - igen". Ojojoj vad den var dålig, längesen jag såg en så kass film, haha!

Imorgon ska hela familjen åka till gbg, har massa ärenden att uträtta. Jag ska kolla på gladiatorsandaler och klänning, pappa mobiltelefon och Louise några sandaler. Efteråt ska vi åka och hälsa på farmor och mormor, känns som om det var evigheter sen jag såg dem så det blir mycket trevligt :) Längesen hela familjen gjorde något ihop.
Jag och Nanna skulle ju egentligen hitta på nåt, men jag kände att jag ville följa med till gbg istället, så vi får hitta på nåt i helgen istället. Nanna och Fred ska ju komma ut till mitt jobb på cafét och köpa glass av mig! :D Mysimysigt.

Åh, jag, lisa och Hanna ska sova i Lisas båt på onsdag, det blir nog hur kul som helst (: Älskar dessa tjejkvällar där man slipper tänka på massa krångel med killar och tråkigheter, thats over now.
Börjar på ett nytt kapitel i mitt liv nu, utan killar och kärlekstrassel. Behöver tänka på mig själv lite nu. Behöver mina vänner, som jag älskar över allt annat. Utan er skulle jag inte klara mig. Puss på er.

Kommentarer
emma

hehe vad bra detsamma:)

2009-07-07 10:03:02
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]