"Så lejonet blev förälskat i lammet"

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls. Bara varit hemma och läst, laddat upp bilder på facebook, och sett lite på tv.
Håller på och bestämmer vad jag ska ha på mig ikväll, då jag, Hanna, Andrea och Alice ska på Harry Potter premiären :)
Hanna är bäst, fick en biljett som födelsedagspresent av henne. <3 Puss på dig!
Kommer nog bli hur kul som helst.
Men jag kan inte bestämma mig, gladiatorsandalerna eller high heels? Ska nog åka moppe så det blir nog kallt vad jag än väljer.
Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva massa obetydligt babbel.
Måste sminka mig!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]