saltwater

hey :)

Jobbat hela dagen lång. Var sjukt mycket folk i både cafét och kiosken mitt på dagen, sen vid halv 6 blev det jättelugnt, så jag fick gå hem halv 7 :)
Sitter just nu och lyssnar på Pink, myser med betty och redigerar bilder.
Just det jag, idag kom 2 från Andra avenyn och köpte glass av mig :D Det var lite nice, på lilla tjörn =)

Imorgon blir det jobb igen, och jag är så avundsjuk på pappa! Han ska segla på womens match race i Lysekil imorgon med jobbet! Så var det massa aktiviteter de fick göra också, tex ribbåttur, sälsafari. Så fuskigt, han får liksom betalt för att segla hela dagen, sen gå och äta middag på kvällen. Orättvist. :P

Såg att mina annonser äntligen kommit upp, finns lite längre ner :) Klicka gärna på dem!! :D

Nu ska jag nog äta lite och se på filmen "Let the right one in" innan jag gå och lägger mig.

Pussochkram / frida



Kommentarer
My

kikar in; hoppas allt är bra med dig? :)

2009-07-30 10:01:56
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]