The first Cut is the Deepest

Hej bloggen.
Ska strax gå och lägga mig, men kände att jag behövde skriva ett inlägg innan (:
Idag har jag spenderat min dag med Louise, åkte först in till torget och uträttade lite ärenden, och sen vidare till returvaruhuset. (louise love it)
Lite senare på kvällen åkte vi ner till hamnen och drog på oss seglarbyxorna, time to sail!
Första gången jag seglade den där lilla jollen, och hmm... Lite läskigt var det allt. Man kan ju kapsejsa hur lätt som helst med den. Men seglingen gick väl fint, bra vind för segling idag.
Allt gick bra tills vi skulle in i hamnen, jag skulle ta upp rodret fast jag visste inte hur man gjorde, så jag råkade tappa i en skruvgrej till rodret :( Jag är så klantig...

Resten av kvällen har jag sett på "Wedding crashers" som gick på tv ikväll, mysig film.
Nu ska jag gå och lägga mig, börjar ju joooobba imorgon. Goddamn vad boring but thats life.
Puss och kram och godnatt.

"I would have given you all of my heart..
But there's someone who's torn it apart...
I still want you by my side
Just to help me dry the tears that I've cried"

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]