tisdag fjortonde juli

hejsan.

Idag har jag jobbat. Gick rätt snabbt, faktiskt.
När jag kom hem käkade jag snabbt, bytte om till bikini sen var det direkt ner till stranden med Hanna.
Vi badade, andra gången fär mig i år. :) Är inte så mycket för att bada....
Kom hem för några minuter sen, sitter och äter glass just nu.
M&P ute och seglar, och syster är på väg till Gotland så inatt sover jag själv. Rätt skönt med lite egen tid.
Tänkte streama lite Paris Hilton's my new BFF nu. ^^

Imorgon har Hanna bjudit mig på bio, som en födelsedagspresent! :D Så glad!
Harry Potter blir det.
Exakt idag om en vecka fyller jag 17 år ung också! :) Fredrik fyller på lördag, ska in och köpa något på fredag, hehe.... =)

Nej nu ska jag dra på mig mysbyxorna, fixa lite käk och sen myhyyysa.
PUSSHEJ

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]