älskade sommar

Hej igen bloggen!
Uppdaterar från Louises dator.

Har varit en väldigt händelselös vecka, umgåtts lite med Nanna&Fred, och igår kom Freddis hit och sov över.
Helt underbart. Blir alltid så nedstämd när han har åkt, saknar honom så fort han gått utanför dörren. Känns så tomt och ensamt utan honom. Är ensam hemma just nu, Louise har åkt till stan för att lämna av Martin på centralen, han ska åka hem idag. Många fina dagar blev det här på Tjörn för honom. :)
Gick ut och fotograferade lite sommar förut, men blev mest bilder på Betty.
Är det redan fredag imorgon? Jag tycker denna veckan har gått relativt snabbt, med tanke på att jag inte gjort alls mycket... Får ta och skrapa lite färg imorgon. Har nämligen fått ett jobb av pappa, skrapa bort färg från garaget. Lite nice med pengar.. på måndag börjar jag jobba på riktigt, En kiosk ute på björholmen. :D Mysigt.

På lördag ska jag vara med Fredrik igen, men vi vet inte vad vi ska hitta på...någon som har nåt bra förslag man kan hitta på? Åka in till stan kanske.. älskar att gå inne i gbg utan att veta vad man ska hitta på.



  
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]