Det finaste jag vet

Fick handlat lite kläder igår, och ett par ursöta skor.
Avslutningskläder blev det  :)

My handsome boy kom hit på kvällen, du är bäst bäst bäst.
Finns inget bättre än att ligga bredvid dig och bara känna ditt hjärta slå.
 
Sitter nu på lång håltimme och försöker organisera mitt och Nannas estetisk verksamhets projekt.
Det går nog framåt, sakta men säkert. Vi redigerar sommarbilder.
Skönt med lite egen tid. Bara jag och Nanna.

Hoppas på att helgen blir som jag vill.
Hoppas m&p ger sig lite.
Vill åka till Fredrik och bara ha det underbart.

Jag har sommarlov om exakt en vecka.
Det känns så otroligt skönt!


Nåt säger mig att
du blir borta en lång lång tid


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]