first day at work

helloooo

Första dan på björholmen idag - det var väl helt ok, hot as hell bara.
Ska stå i ett café och sälja bullar,glass,mackor mm :)
Är verkligen hur trött som helst nu, sprungit runt och grejat mest hela dagen.
När klockan var 3 och jag skulle sluta, höll vi på och köra bort vin och spritflaskor till ett förråd så fick jobba över lite men det gjorde inte så mycket, kom hem tio över 4 istället. Tog inte alls lång tid med moppen heller, great.
När jag kom hem chillade jag en stund, sen åkte jag och syster in till torget och kollade lite affärer, var på jakt efter en fin strandklänning men hittade inte nån! :( Blev lite besviken faktiskt.. behöver ju en... Får kolla på nätet ist om det finns nån fin.
Jobbar imorgon igen, samma tid som idag. Efter det är jag ledig hela veckan sen. M&P ville att jag skulle följa med ut med båten i 2 dagar, men jag vill ju inte... Men men får väl offra två lediga dagar då!
På torsdag ska jag till Liseberg, men jag åker inte så mycket där och tycker det är så sjukt dyrt... men kul att träffa tjejerna igen! Blir nog en massa bilder :)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]