Frida tar sig tid.

  Hej bloggen :)
Sitter vid mammas dator just nu, thank god att hon finns.
Underbart med sommar, men lite ensamt..

Idag bestämde jag mig för att ta lite egen tid, typ spa tid.

Jag fixade fotbad, tog bort nagellack, målade på nytt, använde ansiktsmask och hårborttagningscreme.
Jättemysigt. :D

Har verkligen inga planer alls denna veckan..På fredag är det ju midsommar, ville hitta på något då men det blir väl att man följer med föräldrarna ut med båten. Usch ville verkligen inte det. :( Har ingen som helst lust att sitta i en segelbåt på min favorit högtid. Kommer längta tillbaks till de fina somrarna på Lyrön. Varför är vi inte där i sommar? Visst, annorlunda när inte Farfar är med men ändå, jag älskar Lyrön.. Kommer sakna det otroligt mycket.

Klockan är bara 2 och jag har hela dagen framför mig - men har inget att göra!
Saknar alla mina underbara kompisar , varför måste ni bo så långt bort? <3 Saknar Fredrik med, sluta jobba och kom hiiit! :)
Ikväll är det Sverige - Vitryssland i fotboll, missa inte! ^^

Snart blir betygen hemskickade också, usch jag bävar inför dem... Det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig med dem, men glad är jag för att jag fick G i matte - jag är verkligen dålig i matte så lite stolt blev jag. :) Men de andra betygen är inget att stoltsera med. Hade ju velat ha mvg i engelska, men det är tydligen omöjligt med den läraren vi har nu, hon är ung 135 år och kan knappt läsa eller höra. Haha, nej usch vad taskig jag var nu... hehe...
Men men, det blir väl som det blir. Betygen i ettan är kanske inte dem viktigaste.

Nej usch nu fryser jag om fötterna, även om det är varmt ute . Får ta och sätta på mig ett par sockor :)
Pusshej!           
                                                                                    

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]