G ' N I G H T

Bytte bloggdesign till en lite somrigare - vad tycks?

Hmm, nu är klockan 21:50 och jag är dödstrött.. blir till att sova tidigt idag. Tur att jag har min fläkt som fläktar så skönt under natten , annars hade jag förmodligen inte överlevt. :)
Mamma ringde förut, och vi pratade om båtdagarna. De ligger just nu vid Vasholmarna utanför Lysekil.
Jag vill att vi ska ligga i Lysekil om jag ska vara med! Det blir ju perfekt, då kan jag träffa Fredrik samtidigt, om han inte jobbar. Har inte bestämt vilken dag än bara.  Jag fullkomligt älskar allt med Lysekil - finns ju självklart ingen bättre sommarstad! Underbaaaart.



KVÄLLSSOL


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]