doll dagga buzz buzz


Ikväll ska jag checka melodifästivallen med mor&far.

Idag har jag varit hemma, fotograferat en del, vattendroppar blev det mest. Men blev inte så nöjd med bilderna.
Sen har jag också gjort ett försök till att städa min övervåning. Blev lite flyttande av kläder. Lyssnade på Marilyn Manson, kändes väldigt avlägset men ack så bra han är. Hans texter är poesi för mig. 
Har än en gång börjat på en Harry Potter bok. Har läst om alla hundra gånger, men känslan av att läsa de böckerna gör mig så glad! Halvblodsprinsen läser jag nu, för andra eller tredje gången.

Igår vart det en ordinary fredag, med de tråkigaste lektionerna jag vet, svenska matte engelska.
Jag och Eddie blev iallafall klara med vårat projekt om O'learys. Deadline igår , kändes väldigt skönt. Det blev fint!
Hade prov på en bok vi läst - gick bara bra.

Men nu får jag gå och hjälpa de där figurerna som kallas mamma och pappa uti köket.

bye so long.
pussss





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]